wtorek, 21 kwietnia 2015

About me Tag- czyli poznaj mnie :)

Dzisiaj postanowiłam odpowiedzieć na parę pytań na mój temat, moim zdaniem to świetny pomysł abyście mogli mnie poznać trochę bliżej. 


1. Jak masz na imię? 
Natalia
2. Kiedy masz urodziny?
7 grudnia 
3. Co studiujesz? 
Nie studiuje. 
4. Jaka była Twoja wymarzona praca w dzieciństwie? 
Zawsze chciałam być kimś w kierunku medycyny, i dalej mam zamiar w tym kierunku iść.
5. Czy masz chłopaka? 
Tak
6. Jakiej muzyki słuchasz? 
Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho. 
7. Czy pracujesz?
Nie.
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest Ci smutno? 
Przeważnie do chłopaka bądź przyjaciółki.
9. Jakie jest Twoje ulubione jedzenie? 
W zasadzie nie mam ulubionej potrawy.
10. Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby? 
Coś prostego, ładnego i oczywiście wygodnego.
11. Masz zwierzątko? 
Mam królika i psa.




12. Jakie jest Twoje ulubione miejsce? 
Rodzinny dom, ponieważ jestem dość daleko od niego.
13. Czy masz drugie imię? 
Nie mam.
14. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole? 
W gimnazjum biologie a w liceum nawet polubiłam matematykę.
15. Jaki jest Twój ulubiony napój? 
Sok kaktusowy, energy drink.
16. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka w tym momencie? 
Aktualnie nie mam ulubionej piosenki.
17. Jakie imiona nadałabyś swoim dzieciom? 
Dziewczynka- Lena, Chłopiec- Antoś
18. Czy uprawiasz jakiś sport? 
Nie, nie uprawiam.
19. Jaka jest Twoja ulubiona książka? 
50 twarzy Greya
20. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Czarny, fioletowy, turkusowy. 
21. Jakie jest Twoje ulubione zwierzątko? 
Nie mam ulubionego, ponieważ każde lubię na swój sposób.
22. Jakie są Twoje ulubione perfumy? 
Parisian Chic  z Avonu.

23. Jakie jest Twoje ulubione święto? 
Boże Narodzenie, ponieważ jest to święto dość oczekiwane dla mnie gdyż spędzam je w gronie najbliższej rodziny.
24. Czy skończyłaś liceum?
Nie ponieważ musiałam wyjechać.
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Byłam, jestem ponieważ mieszkam w Niemczech. A ile razy to nie wiem. 
26. Czy mówisz w innych językach? 
Dość dobrze po niemiecku.
27. Czy masz rodzeństwo?
Tak młodszego brata.
29. Jaka jest Twoja ulubiona restauracja? 
Nie mam ulubionej restauracji. Przeważnie odwiedzam pizzerie :)
30. Czy lubisz szkołę?
Nie miałam problemu z chodzeniem do szkoły i powiem szczerze że chętnie bym wróciła.
31. Jaki jest Twój ulubiony film?  
Titanic. 
32. PC czy MAC? 
PC
33. Jaki jest Twój ulubiony program?
You can Dance 
34. Jaki masz telefon? 
Samsung Galaxy core +
35. Ile masz wzrostu?
159. 


Jeśli macie jakieś pytania, proszę zadać w komentarzach bardzo chętnie odpowiem.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz