poniedziałek, 8 grudnia 2014

8.12.14




Dzisiaj zapraszam na Christmas Tag, czyli odpowiem na parę świątecznych pytań, aby przybliżyć wam jak wyglądają u mnie święta Bożego Narodzenia. 




1Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Przeważnie jakieś 2 tygodnie przed wigilią.

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Kiedyś jak byłam młodsza co roku mama kupowała mi taki kalendarz. Więc moja odpowiedz brzmi nie, w tym roku nie mam kalendarza adwentowego.

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Hm... wydaje mi się że "Kevin sam w domu" i "List do M", wiem że to takie klasyki które co roku są puszczane w telewizji ale to są moje ulubione filmy, które kojarzą mi się ze świętami. :)




4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Wydaję mi się, że co roku są takie wesołe wspomnienia, ale w tym momencie nie mogę sobie czegoś
ciekawego przypomnieć.

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Tutaj mam bardzo ciekawą odpowiedź, ponieważ świąt Bożego Narodzenia odkąd jestem na świecie, nie spędziłam ani razu w domu. U mnie to już chyba tradycja, że co roku przeważnie spotykamy się cała najbliższą rodziną mojej mamy u babci.  A jak wyglądają, po prostu spotykamy się w gronie ok. 20 osób  pomagamy sobie w przygotowaniach, każdy coś ma przydzielone. Kiedy wszystko jest już przygotowane na wigilijny stół, najpierw się dzielimy opłatkiem, jeden z członków rodzinny czyta Pismo Święta, następnie jemy przepyszne potrawy ( u mnie jest przeważnie 15), a zaraz po tym najmłodsi rozdają spod choinki prezenty a o 24 oczywiście, cała rodziną idziemy na pasterkę.

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Uwielbiam ten świąteczny klimat oraz to, że co roku spotykamy się cała rodziną.

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Oczywiście tak jak wcześniej wspomniałam to to, że co roku spotykamy się u babci, mogę powiedzieć że u 
mnie całe święta to jest tradycja.

8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Lubie wszystkie świąteczne piosenki, pastorałki i kolędy, dla mnie bez tego nie było by świąt.

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Osobiście we własnym mieszkaniu taka mała, ale u babci co roku jest duża i ładnie przystrojona.:)

10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Zapach pieczonych ciast. I oczywiście pomarańczy i mandarynek.

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Kolorowe.



12. Odliczasz dni do świąt?
Odliczam, ponieważ nie mogę się doczekać świąt ale także w końcu zobaczę się z rodziną.

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Czerwony.

14. Ulubiony zimowy napój?
Kakao :)

15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego? 
W tym roku nie stroje pokoju bo i tak przez cały okres świąteczny nie będzie mnie w mieszkaniu. Ale jak jeszcze mieszkałam w Polsce to mój pokój był zawsze oświetlony kolorowymi lampkami i różnymi świątecznymi figurkami.

16. Jak spędzasz tegoroczne święta?
Jak już pisałam, wyjeżdżam do babci.

17. Ulubiona świąteczna potrawa?
Makaron z makiem i ryba po grecku <mniam>.






1 komentarz: