piątek, 5 grudnia 2014

Zaczynamy 5.12.2014

Witam, 
Postanowiłam założyć nowego bloga, gdyż od jakiegoś czasu zaczęłam nowy rozdział w swoim życiu. Moim postanowieniem będzie to, że tego bloga będę prowadzić regularnie i wręcz ciekawie. W miarę możliwości będę stawiać tu filmiki, zdjęcia jak i ciekawe posty. 


Troszeczkę o mnie:

Nazywam się Natalia, mam 18 lat, urodziłam się w woj. Lubuskiem, aktualnie od ponad pół roku mieszkam wraz z chłopakiem w Niemczech. Własnie mój nowy rozdział się zaczął od kiedy mieszkam za granicą, zawsze moim marzeniem był wyjazd i kiedy natchnęła się taka okazja bez zastanowienia się zgodziłam. Jestem osobą bardzo otwartą, przyjacielską, uwielbiam poznawać nowych ludzi jak i zmiany w moim życiu. Jestem dość wrażliwa przez co często płacze i to nie zawsze ze smutku ale i radości. Strasznie przywiązuję się do ludzi, przez co bardzo ciężkie są dla mnie jakiekolwiek rozstania. W Polsce mam najlepszą przyjaciółkę od 13 lat zawsze razem, chociaż teraz dzieli nas tyle km to i tak ciągle mamy ze sobą kontakt, jak to się mówi " Jeżeli przyjaźń trwa dłużej niż 7 lat, to prawdopodobnie przetrwa całe życie" i mam nadzieję że tak będzie. 

Jak na razie to na tyle, zachęcam do komentowania i obserwowanie mojego blog:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz